Eduard Hiller

Diplomová práce

Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch

Marketing on social media with focused on tourism
Anotace:
Cílem práce je informovat o důležitosti sociální sítě instagram pro marketingové aktivity společností v oblasti cestovního ruchu a proč do této komunikace skrze tuto síť využít spolupráce právě s influencery, kteří sdílejí obsah spojený s cestovním ruchem. Výzkum je zaměřen na vnímaní influencer marketingu samotnými influencery, na sociální síť instagram jako nový komunikační kanál vhodný ke komunikaci …více
Abstract:
The aim of the work is to inform about the importance of social network instagram for marketing activities of companies in the sphere of tourism and why to use this communication through this network cooperation with influencers who share content related to tourism. The research is focused on the perception of influencer marketing by influencers themselves, the social network instagram as a new communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Martin Musil
  • Oponent: Lucie Sára Závodná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81395

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management