Eduard Hiller

Master's thesis

Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch

Marketing on social media with focused on tourism
Abstract:
Cílem práce je informovat o důležitosti sociální sítě instagram pro marketingové aktivity společností v oblasti cestovního ruchu a proč do této komunikace skrze tuto síť využít spolupráce právě s influencery, kteří sdílejí obsah spojený s cestovním ruchem. Výzkum je zaměřen na vnímaní influencer marketingu samotnými influencery, na sociální síť instagram jako nový komunikační kanál vhodný ke komunikaci …more
Abstract:
The aim of the work is to inform about the importance of social network instagram for marketing activities of companies in the sphere of tourism and why to use this communication through this network cooperation with influencers who share content related to tourism. The research is focused on the perception of influencer marketing by influencers themselves, the social network instagram as a new communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Martin Musil
  • Reader: Lucie Sára Závodná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81395

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management