Porovnání výuky Občanského a společenskovědního základu na gymnáziu a SOŠ – Eliška Chocová
Eliška Chocová
Diplomová práce
Porovnání výuky Občanského a společenskovědního základu na gymnáziu a SOŠ
The comparison of teaching civics at the grammar school and at the vocational school
Anotace:
Předmětem diplomové práce je komparace výuky Občanského a společenskovědního základu na dvou vybraných středních školách – gymnáziu a ekonomickém lyceu. Teoretická část se zabývá deskripcí základních kurikulárních dokumentů, které jsou zásadní pro tuto práci, dále jsou srovnávány Rámcové vzdělávací programy pro oba typy škol a následně je analyzován vzdělávací obor Občanský a společenskovědní základ …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is a comparison of teaching Civics at two chosen secondary schools – grammar school and economic school. The theoretical part deals with a description of basic curriculum documents which are essential for this diploma thesis, Framework Educational Programmes for both schools are compared as well, and the subject of Civics is analysed to express the main differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Hana Šebestová
- Oponent: Mgr. et Mgr. Iva Svačinová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Téma migrace a jeho zpracování ve výchově k občanství a občanském a společenskovědním základu
Petr HEJDA -
Film a problematika občanství ve výuce Výchovy k občanství a Občanském a společenskovědním základu
Petr VALA -
Zkušenosti učitelů předmětů Občanského a společenskovědního základu z distanční výuky roku 2020 a jejich reflexe
Vojtěch Jedlička -
Občanský a společenskovědní základ, Člověk a svět práce a aplikace průřezového tématu Mediální výchova při výuce těchto vzdělávacích oblastí na SŠ.
Petra MÁNKOVÁ -
Duševní zdraví adolescentů v občanském a společenskovědním vzdělávání na gymnáziích.
Katka Němečková -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Kritická místa ve vzdělávacím oboru Občanský a Společenskovědní základ z pohledu studentů
Martin VYMAZAL -
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva