Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě – Markéta Bechiňová
Markéta Bechiňová
Diplomová práce
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Fashion merchandising and its practical application
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení fashion merchandisingu, včetně dalších podoblastí, jako jsou visual merchandising, senzorický merchandising a další prvky nákupní atmosféry. Druhá část se pak zabývá popisem praktické aplikace těchto principů ve vybrané prodejní jednotce, která je součástí mezinárodního řetězce prodejen dámských oděvů.Abstract:
The thesis is divided into two parts. The firts part deals with theoretical description of fashion merchandising, including specification of visual merchandising, sensoring merchandising and other aspects of shopping environment. The second part is dedicated to description of practical application of those principles in a selected shop of an international fashion retailer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe
Laura Porubcová -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová