Jindřich Jäger

Bakalářská práce

Budování vztahu se zákazníkem

Anotace:
Předmětem bakalářské práce je přiblížit a vysvětlit oblasti, týkající se budování vztahu se zákazníky. Cílem této práce je prozkoumat současné přístupy k budování vztahů se zákazníky ve vybraných bankovních společnostech a na základě dotazníkového šetření poté navrhnout vhodný přístup směřující k dlouhodobé spolupráci a oboustranné spokojenosti.Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou …více
Abstract:
The Bachelor´s project introduces and explains areas related to the customer relationship management. The aim of the project is to explore contemporary ways of customer relation management CMR in pre-determined bank companies. According to the results of the research is appropriate to suggest the suitable approach leading to a long-term cooperation and the client´s satisfaction.The project consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/ded0m5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management