Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti – Helena Pilzová
Helena Pilzová
Diplomová práce
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Customer oriented organizational structure
Anotace:
Tématem této diplomové práce je zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti, aneb maticové organizační struktury v prostřední nadnárodních korporací. Autorka nejprve vymezuje teoretické pojmy související s tématem. Poté jsou metodou dotazníku a rozhovoru zjištěny informace o problematice z praktického hlediska. Po průzkumu následuje analýza efektivity současných maticových struktur a jejich …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis "Customer oriented organizational structure" deals with matrix organizational structure within multinational corporation. At the beginning the author first listed and characterized main theoretical terms. Afterward, the professional experiences were described using questionnaire and interview as survey methods. The author then analysed effectiveness of current matrix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23248
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2010
- Vedoucí: Zora Říhová
- Oponent: Jiří Ošmera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23248
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura nadnárodních společností
Lucia Hudecová -
Maticová organizační struktura
Lenka Leitnerová -
Organizační struktura podniku
Jakub Zavázal -
Maticový typ organizační struktury a optimalizace jejích vnitřních procesů
Andrej Borges -
Řízení, plánování a organizování v kriminalistice
Monika Pajdarová -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman