Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti – Helena Pilzová
Helena Pilzová
Master's thesis
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Customer oriented organizational structure
Abstract:
Tématem této diplomové práce je zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti, aneb maticové organizační struktury v prostřední nadnárodních korporací. Autorka nejprve vymezuje teoretické pojmy související s tématem. Poté jsou metodou dotazníku a rozhovoru zjištěny informace o problematice z praktického hlediska. Po průzkumu následuje analýza efektivity současných maticových struktur a jejich …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis "Customer oriented organizational structure" deals with matrix organizational structure within multinational corporation. At the beginning the author first listed and characterized main theoretical terms. Afterward, the professional experiences were described using questionnaire and interview as survey methods. The author then analysed effectiveness of current matrix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23248
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2010
- Supervisor: Zora Říhová
- Reader: Jiří Ošmera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23248
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Organizační struktura nadnárodních společností
Lucia Hudecová -
Maticová organizační struktura
Lenka Leitnerová -
Organizační struktura podniku
Jakub Zavázal -
Maticový typ organizační struktury a optimalizace jejích vnitřních procesů
Andrej Borges -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková