Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company – Aitolkyn Abdigali
Aitolkyn Abdigali
Diplomová práce
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Enhancement Opportunities for the Customer Service of the CIS Market in the Selected Company
Abstract:
Selected company is a multinational oil and gas company that markets fuels and lubricants all around the globe. This Master's Thesis focuses on the Customer Service Department that supports distributors from the Russian-speaking markets: Russia, Ukraine, Kazakhstan, Belarus, Armenia, Uzbekistan, Tajikistan, and Turkmenistan. Master's Thesis includes general overview of current trends in CRM and customer …víceAbstract:
Vybraná společnost je nadnárodní ropná a plynárenská společnost, která prodává paliva a maziva po celém světě. Tato diplomová práce se zaměřila na oddělení zákaznických služeb, které podporuje distributory z rusky mluvících trhů: Ruska, Ukrajiny, Kazachstánu, Běloruska, Arménie, Uzbekistánu, Tádžikistánu a Turkmenistánu. Diplomová práce obsahuje obecný přehled současných trendů v CRM a operacích zákaznické …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABDIGALI, Aitolkyn. \textit{Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/dejpzw/.
Jak správně citovat práci
Abdigali, Aitolkyn. Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.
Vojtěch Tvrdý