Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company – Aitolkyn Abdigali
Aitolkyn Abdigali
Master's thesis
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Enhancement Opportunities for the Customer Service of the CIS Market in the Selected Company
Abstract:
Selected company is a multinational oil and gas company that markets fuels and lubricants all around the globe. This Master's Thesis focuses on the Customer Service Department that supports distributors from the Russian-speaking markets: Russia, Ukraine, Kazakhstan, Belarus, Armenia, Uzbekistan, Tajikistan, and Turkmenistan. Master's Thesis includes general overview of current trends in CRM and customer …moreAbstract:
Vybraná společnost je nadnárodní ropná a plynárenská společnost, která prodává paliva a maziva po celém světě. Tato diplomová práce se zaměřila na oddělení zákaznických služeb, které podporuje distributory z rusky mluvících trhů: Ruska, Ukrajiny, Kazachstánu, Běloruska, Arménie, Uzbekistánu, Tádžikistánu a Turkmenistánu. Diplomová práce obsahuje obecný přehled současných trendů v CRM a operacích zákaznické …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ABDIGALI, Aitolkyn. \textit{Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/dejpzw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Abdigali, Aitolkyn. Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.
Vojtěch Tvrdý