Unterricht der deutschen Sprache und Realien auf „Collège Lycée La Perverie“ in Frankreich – Mgr. Hana Kozlová
Mgr. Hana Kozlová
Diplomová práce
Unterricht der deutschen Sprache und Realien auf „Collège Lycée La Perverie“ in Frankreich
Teaching of German Language and Realia at „Collège Lycée La Perverie“ in France
Abstract:
This master thesis looks into teaching of German language on secondary school and high school La Perverie in French city Nantes. In introduction there is described French education system followed by complex presentation of school itself since its founding until present time. The main chapter is dedicated to different points of view on education on German language, whether it is situation of German …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukou německého jazyka na druhém stupni základní školy a gymnáziu La Perverie ve francouzském Nantes. Úvodem práce je popsán francouzský vzdělávací systém, navazuje komplexní představení školy samotné od doby jejího založení až po současnost. Hlavní kapitola je věnována různým úhlům pohledu na výuku německého jazyka, ať už je to postavení němčiny na škole, provázanost …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tj153/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová