Integrated Marketing Communication and its social implications – Bc. Sugandha Tikoo
Bc. Sugandha Tikoo
Diplomová práce
Integrated Marketing Communication and its social implications
Integrated Marketing Communication and its social implications
Anotace:
Abstraktní Cílem této práce je diskutovat sociální důsledky integrované marketingové komunikace (IMC). Zvláštní pozornost byla věnována sociálních médií představy o chování mezi integrovaný marketing. V dnešní době, sociální média se stala velmi důležitou součástí marketingu, a to zejména pro kosmetický průmysl. Využitím strategie sociální média správně, dokazuje zvýšit pověst společnosti tím, že vytvoří …víceAbstract:
Abstract The objective of this thesis is to discuss the social implication of Integrated Marketing Communication (IMC). Particular attention has been given to the social media notions of conduct among Integrated Marketing Communication. Nowadays, social media has become a very important part of Marketing, especially for the cosmetic industry. By utilizing Social Media strategies properly, proves to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t9p3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Karina Faizova -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria