Lukáš Zábranský

Bakalářská práce

Strategická analýza podniku Imperial Brands CR, s.r.o.

Strategic analysis of the company Imperial Brands CR s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření strategické analýzy společnosti Imperial Brands CR s.r.o. Práce se skládá z analýzy vnějšího okolí, analýzy vnitřních zdrojů podniku. Výsledky jednotlivých analýz jsou na konci sumarizovány za pomoci matice SWOT a analýzy rizik. K analýze vnějšího okolí byla použita metoda PESTLE a pro analýzu mikrookolí sloužil Porterův model pěti sil. V analýze vnitřních zdrojů byla …více
Abstract:
The aim of this work is to create a strategic analysis of Imperial Brands CR s.r.o. The thesis consists of an analysis of the external environment and an analysis of the company's internal resources. The result of individual analyzes are summarized at the end with the help of a SWOT matrix and risk analysis. The PESTLE method was used to analyze the external environment, and Porter's five forces model …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Josef Krause
  • Oponent: Petra Štamfestová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91743

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management