Měření spokojenosti zákazníků v obchodě s těhotenským oblečením – Markéta Chrobáková
Markéta Chrobáková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků v obchodě s těhotenským oblečením
Customer Satisfaction Measurement with the Maternity Clothes Shop
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků. Marketingový výzkum proběhl písemnou formou přímo v obchodě. Výsledky této analýzy můžete najít v kapitole 5. Návrhy a doporučení najdete v kapitole 6. Ze závěrečné kapitoly bakalářské práce vyplývá, že by se zaměstnanci obchodu Dvojčátka měli věnovat každému zákazníkovi jako k individuálnímu jedinci.Abstract:
The objective of the project is to measure customer satisfaction. The marketing research was made in a written form directly in the shop. The results of the analysis are included in chapter 5. Suggestions and recommendations are given in chapter 6. The final chapter suggests that the employees of the Dvojcatka (Twins) shop should treat their customers as individuals.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/95291
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2012
- Supervisor: Miloslav Cváček
- Reader: Vojtěch Spáčil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHROBÁKOVÁ, Markéta. \textit{Měření spokojenosti zákazníků v obchodě s těhotenským oblečením}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/df71lm/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková