Příčiny nedokončení studia netradičních studentů – Bc. Iva MOLNÁROVÁ
Bc. Iva MOLNÁROVÁ
Bachelor's thesis
Příčiny nedokončení studia netradičních studentů
Causes of non-completion of studies of non-traditional students
Abstract:
Text práce se zaměřuje na netradiční studenty ve formálním vzdělávání, resp. v terciálním vzdělávání. V teoretické časti popisuje autorka východiska pro studium dané problematiky jako je celoživotní učení, jeho vývoj a roli, jakou má ve vzdělávání dospělých. Samotnému vzdělávání dospělých, jeho specifikům včetně motivačních faktorů a bariér, je věnována zvláštní kapitola. Zde se předkládají základní …moreAbstract:
The text of the thesis focuses on non-traditional students in formal education, particularly tertiary education. In the theoretical part, the author describes the starting points for studying the given issue, such as lifelong learning, its development and the role which it plays in adult education. A special chapter is devoted to adult education itself, its specifics, including motivation factors and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOLNÁROVÁ, Iva. Příčiny nedokončení studia netradičních studentů. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Adult Education
Theses on a related topic
-
Formální vzdělávání netradičních studentů
Alena HORÁKOVÁ -
Komparace motivace dospělých studentů ve formálním a neformálním systému hudebního vzdělávání.
Milan KOUKAL -
Formální vzdělávání netradičních českých studentů v Irsku
Eva VYORALOVÁ -
Motivace pro vzdělávání vysokoškolských studentů s duševním onemocněním
Tereza Haušildová -
Důvody středoškolského studenta jiné než denní formy studia k dalšímu formálnímu vzdělávání
Věra ŠPINDLEROVÁ -
Netradiční studenti v doplňujícím pedagogickém studiu
Veronika Švigostová -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová