Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami – Mgr. Lenka Nebuchlová, DiS.
Mgr. Lenka Nebuchlová, DiS.
Bakalářská práce
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
The utilization of TEACCH programme elements with education of scholars with severe dysphrenia and parallel disablement by more abnormalities
Anotace:
Anotace Bakalářská práce „Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami“ se zabývá specifickými potřebami dětí s těžkým kombinovaným postižením a možnostmi jejich edukace. Pozornost je především zaměřena na využití prvků strukturovaného učení, které vychází z amerického státního modelového programu TEACCH, zaměřeného na vzdělávání a výchovu …víceAbstract:
Annotation “The utilization of TEACCH programme elements with education of scholars with severe dysphrenia and parallel disablement by more abnormalities” bachelor thesis considers specific needs of children with severe and combined disability and possibilities of their education. The thesis concentrates especially on utilization of elements of structured learning which result from the American state …víceKlíčová slova
Klíčová slova Těžká mentální retardace souběžné postižení více vadami kombinované vady individuální vzdělávací plán autismus program TEACCH individuální přístup strukturalizace s vizuální podporou. Keywords Severe cephalonia parallel disablement by more abnormalities combined disability individual educational plan autism TEACCH programme individual attitude structuralism with visual support.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s5svi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEBUCHLOVÁ, Lenka. \textit{Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/dfeye1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody práce s dětmi s poruchou autistického spektra z pohledu asistentky pedagoga
Martina Rosová -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová