Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami – Mgr. Lenka Nebuchlová, DiS.
Mgr. Lenka Nebuchlová, DiS.
Bachelor's thesis
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
The utilization of TEACCH programme elements with education of scholars with severe dysphrenia and parallel disablement by more abnormalities
Abstract:
Anotace Bakalářská práce „Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami“ se zabývá specifickými potřebami dětí s těžkým kombinovaným postižením a možnostmi jejich edukace. Pozornost je především zaměřena na využití prvků strukturovaného učení, které vychází z amerického státního modelového programu TEACCH, zaměřeného na vzdělávání a výchovu …moreAbstract:
Annotation “The utilization of TEACCH programme elements with education of scholars with severe dysphrenia and parallel disablement by more abnormalities” bachelor thesis considers specific needs of children with severe and combined disability and possibilities of their education. The thesis concentrates especially on utilization of elements of structured learning which result from the American state …moreKeywords
Klíčová slova Těžká mentální retardace souběžné postižení více vadami kombinované vady individuální vzdělávací plán autismus program TEACCH individuální přístup strukturalizace s vizuální podporou. Keywords Severe cephalonia parallel disablement by more abnormalities combined disability individual educational plan autism TEACCH programme individual attitude structuralism with visual support.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s5svi/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2007
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEBUCHLOVÁ, Lenka. \textit{Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/dfeye1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Metody práce s dětmi s poruchou autistického spektra z pohledu asistentky pedagoga
Martina Rosová -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová