Bc. Iveta Podolská
Diplomová práce
Marketing knihovny
Marketing of a library
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Marketing knihovny" je analýza marketingových nástrojů veřejné knihovny a navržení nové komunikace pro zvýšení informovanosti návštěvníků i obyvatel města a zajištění větší propagace vybrané knihovny. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy této problematiky, jako je marketing a marketingové nástroje, zejména pak nástroje, které jsou …víceAbstract:
The subject of this dissertation "Marketing Libraries" is an analysis of marketing tools of public library and suggestion of new communications for increased awareness of visitors as well as town residents and ensuring of better promotion of the chosen library. Theoretical part of this paper focuses on professional literature. The basic terms of this issue such as: marketing and marketing tools; further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podolská, Iveta. Marketing knihovny. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Kulturní instituce Plzně - Knihovna města Plzně, Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje a Knihovna Západočeského muzea v Plzni
Aneta RYCHTAŘÍKOVÁ -
Knihovna města Olomouce jako knihovna komunitního typu
Irena Kotlánová