Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů – Bc. Hieu NGUYEN THANH
Bc. Hieu NGUYEN THANH
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů
Project on marketing communication of the luxury car brand
Abstract:
V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního …viacAbstract:
In this master thesis I am doing the research about the marketing communication of the luxury car brands. The purpose of the thesis is to create a project on marketing communi-cation for the BMW brand in the Czech Republic. In the theoretical part I focus on market-ing communication and its definition, then about the instruments and marketing strategy. In a separate chapter I will describe the process …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
21277
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN THANH, Hieu. Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
Fatima Daurova -
Marketingová komunikace luxusních pánských oděvů
Yulia Solodovnikova -
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská -
Marketingová komunikace na luxusním trhu
Izolda Smirnova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)
Tereza Šťastná -
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
Haris Redžić