Podpora žáků se specifickými poruchami učení na II stupni základní školy – Dagmar KRHUTOVÁ
Dagmar KRHUTOVÁ
Bakalářská práce
Podpora žáků se specifickými poruchami učení na II stupni základní školy
Support for pupils with specific learning disabilities at the second level of primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na podporu žáků druhého stupně základní školy se specifickými poruchami učení. Počty žáků s diagnostikovanou specifickou poruchou učení neustálé narůstají, a to vede ke zvýšeným nárokům na pedagogy, kteří by měli umět s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami efektivně pracovat. První tři kapitoly jsou věnovány jednotlivým druhům SPU, jejich původu, legislativě, osobnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the support of secondary school pupils with specific learning disabilities. The numbers of pupils diagnosed with a "specific learning disability" are constantly increasing, and this leads to increased demands on educators, who should be able to work effectively with pupils with special educational needs. The first three chapters are devoted to individual types of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRHUTOVÁ, Dagmar. Podpora žáků se specifickými poruchami učení na II stupni základní školy. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ