Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů – Jana Knotková
Jana Knotková
Bachelor's thesis
Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
The Use of Marketing and Commercial Communications in the Field of Condoms
Anotácia:
Bakalářské práce "Využití marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů" se zabývá analýzou marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů. Teoretická část definuje marketingový mix, marketingové komunikace a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu trhu kondomů v ČR, pojednává o nemoci AIDS, zkoumá otázku poklesu prodeje kondomů a zjišťuje současnost a novinky …viacAbstract:
The bachelor thesis "The Use of Marketing and Commercial Communications in the Field of Condoms" is concerned with analysing the use of marketing and commercial communications in the field of condoms. The theoretical part defines marketing communications, marketing mix and marketing research. The practical part consists of describing market analysis, AIDS, condoms sale and news in this area. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský