Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu – Bc. Jan Pořízek
Bc. Jan Pořízek
Master's thesis
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Using customer value models for measuring effectiveness of online marketing tools
Abstract:
Pořízek, J. Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů on-line marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se se zabývá modely pro stanovení hodnoty zákazníka a identi-fikací parametrů, které tuto hodnotu ovlivňují. Byla provedena analýza společnosti a identifikovány parametry do modelů vstupující. Na tomuto základě byl vybrán a následně …moreAbstract:
This thesis deals with models for determinig customer and identifying parameters determinig this value. Company analysis was conducted and key parameters were chosen. On this basis, a model to determine lifetime value of company customers was applied and subsequently modified. Based on the results reccomandations were developed to use customer lifetime value to measure effectivness of online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POŘÍZEK, Jan. \textit{Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dfysdk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka
Katsiaryna Samuseva -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Lucie Machalová -
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt