Marcel Bodnár
Master's thesis
Reklama vs PR v dobe ekonomickej krízy
Reklama vs. PR v době ekonomické krize.
Abstract:
V diplomové práci se věnuji problematice vzájemného srovnání dvou komunikačních oborů marketingového komunikačního mixu -. reklamy a public relations a vlivu světové ekonomické krize z let 2009 - 2010 na jejich vývoj v České republice. Na základě teoretických východisek a aplikace dotazníkového šetření mezi odborníky z praxe z obou oborů popisuji jejich jednotlivé společné i rozdílné znaky, možnosti …moreAbstract:
In my diploma thesis I inquire into mutual comparison of the two of the main communication industries in a marketing mix -- advertising and public relations. I also look deeper into how much the recent global economic crisis of 2009 -- 2010 has an impact on a development of those two industries in the Czech Republic. I am try to describe their common and different attributes, their possibilities in …moreAbstract:
V diplomovej práci sa zaoberám problematikou vzájomného porovnania dvoch hlavných komunikačných oborov marketingového komunikačného mixu -- reklamy a public relations a vplyvu svetovej ekonomickej krízy z rokov 2009 -- 2010 na ich vývoj v Českej republike. Na základe teoretických východísk a aplikácie dotazníkového šetrenia medzi odborníkmi z praxe oboch oborov popisujem ich spoločné i rozdielne znaky …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25322
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Martin Frýdl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí
Věra HRUBÁ -
Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
Jana Knotková -
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.
Michal Moricz