Sára Sedláčková

Bakalářská práce

Personální marketing v pivovarnictví

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci personálního marketingu v pivovarnictví. Je rozdělena do dvou hlavních částí: části teoretické a části praktické. Teoretická část přesně definuje především pojem personální marketing a uvádí fakta z historie českého pivovarnictví, aby se následně v praktické části mohlo s pojmy personálního marketingu dále pracovat v kontextu pivovarnictví. Pomocí dotazníkového …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is personnel marketing in brewing. The thesis is divided into two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part defines mainly the term personnel marketing and describes the most important fact from the history of brewing so that it is possible to work with the concept of personnel marketing in the context of brewing. Using a specific questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/dggas5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích