Proces marketingového manažmentu v malých a stredných podnikoch – Ľuboš Bittner
Ľuboš Bittner
Bakalářská práce
Proces marketingového manažmentu v malých a stredných podnikoch
The process of marketing management in small and medium-sized enterprises
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with marketing management, its process and applications for small and middle-sized enterprises. The first chapter is focused on theory of marketing management, it defines small and middle-sized enterprises and it is dedicated to business management and marketing. The second chapter more in details analyses marketing management, it is dedicated to its importance, it …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovým manažmentom, jeho procesom a využívaním pre malé a stredné podniky. Prvá kapitola je zameraná na teóriu marketingového manažmentu, definuje malé a stredné podniky, venuje sa podnikateľskému manažmentu a marketingu. Druhá kapitola analyzuje podrobnejšie marketingový manažment, venuje sa jeho významu, charakterizuje procesy marketingového manažmentu, charakterizuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rao2l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Event marketing management
Matěj Buďárek -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Diversity management
Ján Šudák