Digital marketing strategy proposal for Yoga Brno Studio – Karyna Kovchak
Karyna Kovchak
Bakalářská práce
Digital marketing strategy proposal for Yoga Brno Studio
Návrh digitální marketingové strategie pro Yoga Brno Studio
Anotace:
Kovchak, K. Návrh digitální marketingové strategie pro Yoga Brno Studio. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Hlavním cílem této bakalářské práce je vyvinout a navrhnout digitální marketingovou strategii pro Yoga Brno Studio. Práce poskytuje konkrétní doporučení týkající se zvýšení viditelnosti a výkonu studia v online prostředí. Na základě analýz interního a externího prostředí …víceAbstract:
Kovchak, K. Digital marketing strategy proposal for Yoga Brno Studio. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The main objective of this bachelor thesis is to develop and propose digital marketing strategy for Yoga Brno Studio to raise studio awareness and attract new customers. The work provides specific recommendations regarding studio visibility and performance in an online environment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao