Bc. Iveta Jedlanová

Master's thesis

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Design comprehensive marketing campaign of the selected product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením komplexní marketingové kampaně vybraného produktu. Tímto produktem byly zvoleny čokoládové pralinky značky BON BON, které vyrábí firma manželů Kovandových KOVANDOVI s.r.o. Pro pralinky doposud nebyla marketingová kampaň vytvořena. Domnívám se, že v současné době, kdy se trh s čokoládou a čokoládovými produkty stále rozšiřuje, se marketingová kampaň stává důležitou …more
Abstract:
The thesis deals with creating of comprehensive marketing campaign of the selected product. Chocolate truffles BON BON were chosen as this product. They are made by company of married couple Kovandovi named KOVANDOVI s.r.o. By this time, chocolate truffles haven’t been used in any marketing campaign. I think, these days, when chocolate market is still growing, marketing campaign becomes important element …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní