Bc. Iveta Jedlanová

Master's thesis

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Design comprehensive marketing campaign of the selected product
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vytvořením komplexní marketingové kampaně vybraného produktu. Tímto produktem byly zvoleny čokoládové pralinky značky BON BON, které vyrábí firma manželů Kovandových KOVANDOVI s.r.o. Pro pralinky doposud nebyla marketingová kampaň vytvořena. Domnívám se, že v současné době, kdy se trh s čokoládou a čokoládovými produkty stále rozšiřuje, se marketingová kampaň stává důležitou …viac
Abstract:
The thesis deals with creating of comprehensive marketing campaign of the selected product. Chocolate truffles BON BON were chosen as this product. They are made by company of married couple Kovandovi named KOVANDOVI s.r.o. By this time, chocolate truffles haven’t been used in any marketing campaign. I think, these days, when chocolate market is still growing, marketing campaign becomes important element …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní