Bc. Tereza Radová

Master's thesis

Marketingová strategie destinace Plzeň

Marketing strategy of the destination Pilsen
Abstract:
Diplomová práce má za cíl zanalyzovat předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci Plzeň a v návaznosti na ně připravit návrh na zlepšení stávající marketingové strategie a navrhnout produkt, který by prodloužil délku pobytu v destinaci. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, které souvisí s tématem práce. Praktická část informuje o destinaci Plzeň, analyzuje a následně hodnotí předpoklady …more
Abstract:
The diploma thesis aims to analyze the preconditions for the development of tourism in the destination Pilsen and in connection with them to prepare a proposal to improve the existing marketing strategy and design a product that would extend the length of stay in the destination. The theoretical part is focused on explaining the concepts related to the topic of the work. The practical part informs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry