Miloslava KAPLANOVÁ

Master's thesis

Místo dramatické výchovy v programu Začít spolu

The position of drama education in the Step by Step program.
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl nalézt místo dramatické výchovy v programu Začít spolu. Pojednává o metodách dramatické výchovy ve vyučovacím procesu, které jsou začleněné do struktury dne v programu Začít spolu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy alternativní a tradiční, alternativní škola a rozdíly od školy tradiční. Dále se zabývá rozdělením a charakterizací alternativních škol. Následně seznamuje …more
Abstract:
The master thesis aims to find the position of drama education in the Step by step program. It deals with dramatic education methods in the teaching process that are incorporated into the structure of the day in the Step by step program. The theoretical part defines the terms alternative and traditional, alternative school and their differences. It contains characterization of alternative schools and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. et MgA. Roman Černík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAPLANOVÁ, Miloslava. Místo dramatické výchovy v programu Začít spolu. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/