Analýza podpory prodeje vybraných produktů pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace – Helena Žvátorová
Helena Žvátorová
Bakalářská práce
Analýza podpory prodeje vybraných produktů pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace
Sales Promotion Analysis of Selected Products for Persons with Reduced Mobility and Orientation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem podpory prodeje. Cílem je analyzovat podporu prodeje výrobků firmy MANUS Prostějov spol., s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická fakta vztahující se k danému tématu. V praktické části je na úvod popsána společnost a její základní ukazatele. Dále jsou provedeny k analýze firmy nástroje SWOT a PEST analýzy. Částí práce je také dotazníkové šetření a jeho následné …víceAbstract:
My bachelor deals with the topic of " Sales promotion". The aim is to analyse the support of trade of the products of the company MANUS Prostějov spol., s.r.o. In the first part there are theoretical facts related to the given topic. In the practical part, in the introduction there is the description of the company and its indexes. Further on there is the analysis of the company made by the SWOT and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽVÁTOROVÁ, Helena. \textit{Analýza podpory prodeje vybraných produktů pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dh81z4/.
Jak správně citovat práci
Žvátorová, Helena. Analýza podpory prodeje vybraných produktů pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša