Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o. – Bc. Lenka Havrdová
Bc. Lenka Havrdová
Bakalářská práce
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Purchase marketing mix in UNIVER, spol. s r. o. company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním marketingovým mixem. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a následně základním pojmům vztahující se k nákupnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou nákupního marketingového mixu v UNIVER, spol. s r. o. Na závěr je analýza zhodnocena a podány návrhy.Abstract:
Bachelor work deals with purchase marketing mix. In theoretic parts is paid attention to marketing mix and after to basic conceptions, which are relaited to the purchase marketing mix. Practical part deals with analysis purchase marketing mix in UNIVER, spol. s. r. o. In conclusion, the analysis is evauluated and suggestions are made.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havrdová, Lenka. Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ochrany podniku a společnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Simona Andoniadisová