Bc. Lenka Havrdová

Bachelor's thesis

Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.

Purchase marketing mix in UNIVER, spol. s r. o. company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupním marketingovým mixem. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a následně základním pojmům vztahující se k nákupnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou nákupního marketingového mixu v UNIVER, spol. s r. o. Na závěr je analýza zhodnocena a podány návrhy.
Abstract:
Bachelor work deals with purchase marketing mix. In theoretic parts is paid attention to marketing mix and after to basic conceptions, which are relaited to the purchase marketing mix. Practical part deals with analysis purchase marketing mix in UNIVER, spol. s. r. o. In conclusion, the analysis is evauluated and suggestions are made.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Havrdová, Lenka. Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Security Management in Enterprises