Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o. – Bc. Lenka Havrdová
Bc. Lenka Havrdová
Bachelor's thesis
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Purchase marketing mix in UNIVER, spol. s r. o. company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupním marketingovým mixem. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a následně základním pojmům vztahující se k nákupnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou nákupního marketingového mixu v UNIVER, spol. s r. o. Na závěr je analýza zhodnocena a podány návrhy.Abstract:
Bachelor work deals with purchase marketing mix. In theoretic parts is paid attention to marketing mix and after to basic conceptions, which are relaited to the purchase marketing mix. Practical part deals with analysis purchase marketing mix in UNIVER, spol. s. r. o. In conclusion, the analysis is evauluated and suggestions are made.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Havrdová, Lenka. Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Security Management in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Simona Andoniadisová -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Kamil Klement