Psychomotorika jako prostředek celkového rozvoje žáků na základní škole praktické – Bc. Štěpánka Koplíková
Bc. Štěpánka Koplíková
Diplomová práce
Psychomotorika jako prostředek celkového rozvoje žáků na základní škole praktické
The psychomotorics as a means to the overall development of pupils in the practical primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá psychomotorikou jakožto prostředkem celkového rozvoje žáků na základní škole praktické, tedy primárně okruhu žáků s lehkým mentálním postižením, možnostem většího zapojení prvku psychomotorické hry do výuky a vlivu na další školní výkon i další vzdělávací výsledky žáků. Teoretická část popisuje charakteristické rysy psychomotoriky, psychomotorické hry a jejich využití v praxi …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the psychomotoricity as a means of complete development of the pupils at the primary practical school, especially the education of the circuit of students with mild mental disabilities. It deals with the possibilities of the participation psychomotor games in education and their influence on other school achievements and other study results of the pupils at the primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k9y2o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
The Implementation of CLIL Approach in a Primary school - Case study
Reaksmey Bunry -
Differentiation in Primary School ELT
Radka Saundersová -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková