Influenceři jako nástroj marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Adéla Bártová
Bc. Adéla Bártová
Bakalářská práce
Influenceři jako nástroj marketingové komunikace vybrané společnosti
Influencers as a tool of marketing communication of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aktuálním trendem influencerů a jejich využitím jako marketingového nástroje v oblasti módy, konkrétně u společnosti Zoot. Cílem práce je zjistit, zda je influencer marketing efektivním marketingovým nástrojem pro firmu Zoot. První kapitola se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V dalších kapitolách je rozebrán obsahový marketing, společně …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on actual trend of influencers and their use as a marketing tool in fashion industry concretely in marketing of company Zoot. The purpose of this thesis is to explore if the influencer marketing is an effective tool for the Zoot company. First part of this theses concentrates on main points of marketing, marketing and communication mix. The next part of this thesis focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pmp6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová