Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond – Bc. Josef Pánek
Bc. Josef Pánek
Diplomová práce
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond
Anotace:
PÁNEK, Josef. Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o. Praha: 2017. 66 stran. Diplomová práce na téma „Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond“ se zaměřuje na analýzu celkové marketingové strategie. Teoretická část popisuje hlavní pojmy, charakterizuje marketingový mix a řízení …víceAbstract:
The master thesis named „Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond” is focused on analyses of marketing strategy. Theoretical part characterize main terms, marketing mix and brand management. Analysis part includes marketing strategy of Jan Becher Company and analyses market of alcoholic beverages. Next part completely analyze launch of the new product. The aim of master thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11110/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÁNEK, Josef. \textit{Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/dhsf7w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Martin Krumpolc -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer
Linda Bartuňková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ