Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla – Bc. Barbora Krňávková
Bc. Barbora Krňávková
Master's thesis
Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla
Influence of shopping environment on the lingerie
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního prostředí v prodejnách se spodním prádlem. Hlavním úkolem práce je navrhnout marketingová opatření, která pomohou prodejnám se spodním prádlem vytvořit vhodné prostředí a usnadní nakupujícím i prodávajícím celý nákupní proces. Práce se zaměřuje na identifikaci faktorů, emocí a pocitů, které ovlivňují a působí na zákazníka během nákupního procesu. Dále …moreAbstract:
The diploma thesis deals with an issue of shopping environment in the shops with lingerie. The main task of the thesis is to propose marketing measures which will help to create a suitable environment in the lingerie´s shops and to make the whole purchasing process easier for buyers and sellers as well. The thesis is focused on identifying the factors, emotions and feelings that affect´s and influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRŇÁVKOVÁ, Barbora. \textit{Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/dhwps2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Evgeniya Volodina -
Determinants of Online Shopping
Julija Pešlová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights