Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla – Bc. Barbora Krňávková
Bc. Barbora Krňávková
Master's thesis
Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla
Influence of shopping environment on the lingerie
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního prostředí v prodejnách se spodním prádlem. Hlavním úkolem práce je navrhnout marketingová opatření, která pomohou prodejnám se spodním prádlem vytvořit vhodné prostředí a usnadní nakupujícím i prodávajícím celý nákupní proces. Práce se zaměřuje na identifikaci faktorů, emocí a pocitů, které ovlivňují a působí na zákazníka během nákupního procesu. Dále …viacAbstract:
The diploma thesis deals with an issue of shopping environment in the shops with lingerie. The main task of the thesis is to propose marketing measures which will help to create a suitable environment in the lingerie´s shops and to make the whole purchasing process easier for buyers and sellers as well. The thesis is focused on identifying the factors, emotions and feelings that affect´s and influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Evgeniya Volodina -
Determinants of Online Shopping
Julija Pešlová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva