Ing. Jino Raju Kollasserry

Diplomová práce

Marketing communication of universities in Czech Republic for international students

Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Abstract:
The thesis aims to propose methods to improve the social media marketing communication of School of Business Administration in Karvina (Silesian University) by examining its existing the existing social media communication. In the theoretical part, there will be precise definitions for the concepts of marketing communication, social media marketing, digital marketing, and also about the major social …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/e10wz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Šimáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné