Koučink z pohledu operátorů call centra – Mgr. Iveta Hrnčářová
Mgr. Iveta Hrnčářová
Bakalářská práce
Koučink z pohledu operátorů call centra
Coaching from the perspective of call center operators
Anotace:
Bakalářská diplomová práce je zaměřena na metodu koučinku především z pohledu koučovaných operátorů call centra. Práce je koncipovaná do dvou částí: teoretické a empirické. Teoretická část je věnována vymezení pojmu koučinku, průběhu procesu koučování, osobnosti a vlastnosti kouče a charakteru koučovaného. V závěru teoretické části se věnuji koučinku jako součásti firemního vzdělávání v kontextu call …víceAbstract:
This Bachelor's degree thesis deals with coaching methods, primarily as they are perceived by call centre operators who are being coached. The document is conceived in two sections: theoretical and empirical. The theoretical section is dedicated to defining coaching terms, the course of the coaching process, the personality and characteristics of the coaches, and the personality of the individual being …víceKlíčová slova
koučink kouč nadřízený koučovaný operátor call centrum coaching coach supervisor coachee call centre
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/scb58/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
Grocholová Grocholová -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Fluktuace v call centru
Anna Skoupá