Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení – Mgr. Markéta Lenzová
Mgr. Markéta Lenzová
Diplomová práce
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Coping with School Stress by Children with and without Learning Disabilities
Anotace:
Cílem diplomové práce byl shrnout a ověřit některé poznatky z oblasti stresu a jeho zvládání v období pubescence, zaměřili jsme se zvlášť na děti, které jsou školsky znevýhodněny. Snažili jsme se podat komplexnější pohled na problematiku zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a načrtnout tak školní situaci dítěte se specifickou poruchou učení. Zjišťovali jsme subjektivní pocity …víceAbstract:
The main purpose of this study was to explore the coping with school load among pubescent pupils . The study was conducted as survey among a representative sample of 153 czech pupils at primary school. The study compared pupils with learning disabilities (LD) and poor pupils (below-averaged pupils) with average pupils (NLD). Examined were: subjectively perceived school-related stress, self-image of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/apdhf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Teachers Perceptions of Children with Learning Disabilities
Lenka Darmovzalová -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá -
Kazuistika jedince se specifickou poruchou učení
Eliška PEŠKOVÁ -
Žák se specifickou poruchou učení na druhém stupni běžné základní školy se zaměřením na dyslexii
Žaneta Exnerová