Využití marketingu v rámci projektového řízení – Bc. Elena Yaneva
Bc. Elena Yaneva
Bakalářská práce
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Using marketing in the context of project management
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poukázat na praktickou aplikaci principů projektového řízení v rámci marketingových aktivit s cílem zvýšit efektivitu jejich realizace. Teoretická část popisuje základní pojmy a metody projektového řízení v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Praktická část bakalářské práce aplikuje principy projektového řízení na konkrétním projektu, kterým je produkce katalogu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to demonstrate the practical application of project management principles upon marketing activities in order to increase the effectiveness of their implementation. The theoretical part describes the basic concepts and methods of project management in the context of marketing and the communication mix. The practical part applies the principles of project management on a specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hywf4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Jehanzaib Sajid -
Web application to support agile project management practices in the large enterprise project with a virtual team
Victoria Panchenko -
Project management principles in the light of the digital transformation
Wolfgang Josef Sailer -
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
Tomáš Foltán -
Marketing na sociálních sítích
Tereza Nová