Využití marketingu v rámci projektového řízení – Bc. Elena Yaneva
Bc. Elena Yaneva
Bachelor's thesis
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Using marketing in the context of project management
Abstract:
Cílem bakalářské práce je poukázat na praktickou aplikaci principů projektového řízení v rámci marketingových aktivit s cílem zvýšit efektivitu jejich realizace. Teoretická část popisuje základní pojmy a metody projektového řízení v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Praktická část bakalářské práce aplikuje principy projektového řízení na konkrétním projektu, kterým je produkce katalogu …moreAbstract:
The aim of the thesis is to demonstrate the practical application of project management principles upon marketing activities in order to increase the effectiveness of their implementation. The theoretical part describes the basic concepts and methods of project management in the context of marketing and the communication mix. The practical part applies the principles of project management on a specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hywf4/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Jehanzaib Sajid -
Web application to support agile project management practices in the large enterprise project with a virtual team
Victoria Panchenko -
Project management principles in the light of the digital transformation
Wolfgang Josef Sailer -
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
Tomáš Foltán -
Marketing na sociálních sítích
Tereza Nová