Průzkum spokojenosti studentů se službami Správy kolejí a menz Univerzity Palackého – Vít Šťastný
Vít Šťastný
Bachelor's thesis
Průzkum spokojenosti studentů se službami Správy kolejí a menz Univerzity Palackého
Survey of students´ satisfaction with services of Sprava koleji a menz of Palacký University
Anotácia:
The aim of this bachelor thesis is the satisfaction measurement of customers of Sprava kolejí a menz and subsequent suggestions for improvement. In theoretical part, the author dealt with the definition of basic concepts of service quality management, characterized the accommodation services sector. Then he analyzed the procedure of the measurement of customers´ satisfaction with the quality of provided …viacAbstract:
Cílem bakalářské práce je realizace měření spokojenosti zákazníků kolejí Univerzity Palackého a následné návrhy na zlepšení. V teoretické části se autor zabýval vymezením základních pojmů managementu kvality služeb, charakterizoval ubytovací služby a jejich právní rámec, dále analyzoval postup měření spokojenosti zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb. Tento postup autor dále aplikoval v empirické …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedúci: Jaromír Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace procesu inventury a správy majetku obchodního podniku
Klára Štursová -
Food Quality Management
Jan Wegmann -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Quality Claims Management Information System
Viliam Juríček -
Implementation of Quality Management leading to Total Quality Management small professional companies. Case study of STOPRO Architects.
Veronika Stojanovová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Alžběta Žáková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses dirzyw dirzyw/2
13. 4. 2010