Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu – Jan Roll
Jan Roll
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Analysis of a Marketing Communication of Telecommunication Companies on the Czech Media Market
Anotace:
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos …víceAbstract:
The thesis offers a brief review of Czech massmedia market situation. The work particulary focuses on marketing communication of companies providing voice, data, or Internet connection services. According to international NACE CZ/EU standart: Voice services, data transmission and Internet connection services - The scope of the research does not include only the largest providers, but whole business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44995
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Marta Haucková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44995
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk