Jan Roll

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu

Analysis of a Marketing Communication of Telecommunication Companies on the Czech Media Market
Anotace:
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos …více
Abstract:
The thesis offers a brief review of Czech massmedia market situation. The work particulary focuses on marketing communication of companies providing voice, data, or Internet connection services. According to international NACE CZ/EU standart: Voice services, data transmission and Internet connection services - The scope of the research does not include only the largest providers, but whole business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Marta Haucková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44995