Strategická analýza podniku Inopack Czech republic – Klára Přibylová
Klára Přibylová
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku Inopack Czech republic
Strategic analysis of the company Inopack Czech Republic
Anotace:
Žijeme v turbulentní době plné změn. To působí i na společnosti, které se neustále potýkají s novými výzvami. Cílem této bakalářské práce je sestavení strategické analýzy podniku a stanovení doporučení pro zlepšení podnikové strategie. Cíl bude naplněn pomocí dílčích analýz. Konkrétně bude použita analýza PESTLE, Porterův model pěti sil, analýza odvětví, mapa konkurenčních skupin, VRIO analýza, finanční …víceAbstract:
We live in a turbulent time full of changes. This also affects companies which are constantly facing new challenges. The aim of this bachelor's thesis is to compile a strategic analysis of the company and establish recommendations for improving the company's strategy. The goal will be fulfilled using partial analyses. Specifically, PESTLE analysis, Porter's five forces model, industry analysis, map …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Václav Kupec
- Oponent: Tanweer Ali
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení úrovně oprav a údržby strojů v potravinářské společnosti
Nikola TOMKOVÁ -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský