Tabáková reklama v současné právní úpravě – Mgr. Miroslav Selka
Mgr. Miroslav Selka
Diplomová práce
Tabáková reklama v současné právní úpravě
Tobacco Advertising in Todays Law
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá reguláciou reklamy na tabakové výrobky v českom právnom poriadku. Na začiatku práce sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa právnej úpravy tabakovej reklamy (reklama, sponzorovanie, tabakové výrobky). Následne sú charakterizované nástroje (právna regulácia, etická samoregulácia), ktorými je reklama regulovaná vo vnútroštátnom práve a v práve Európskych spoločenstiev. Na konci …víceAbstract:
This work concerns with advertising of tobacco products in Czech law arrangement. The first chapter is focused on explanation of basic notions and concept of regulation by law and off-law tools. The second one deals with the evolution of law regulation in Czech republic since 1989 until today. Following section includes a description of recent arrangement in the Advertising Act and also in the acquis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ln31u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda