Statistická analýza produkce pivovaru Kladno – Josef Procházka
Josef Procházka
Diplomová práce
Statistická analýza produkce pivovaru Kladno
Statistical analysis of Kladno brewery production
Anotace:
Diplomová práce je vypracovaná na téma Statistická analýza produkce Starokladenského pivovaru. Cílem práce je vyhodnocení preferencí ve spotřebě piva a analýza produkce piva Starokladenského pivovaru. Práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost věnována marketingovému výzkumu, tvorbě dotazníkového šetření a pivu. V oblasti piva se teoretická část týká …víceAbstract:
The topic and purpose of the thesis is a statistical analysis of the production of Starokladno brewery. The goal of the thesis is to evaluate the preferences in beer consumption and the analysis of the beer production of Starokladno brewery. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on marketing research, creating the survey and beer itself. Regarding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Brauerei Starokladno und ihr Einfluss auf die Bierkultur in der Region Kladno
Alexandra SEKALOVÁ -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum vybrané společnosti
Ondřej Štědrý -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum záchranné stanice pro volně žijící zvířata
Martina Knížková -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Michaela Poklopová
Název
Vložil
Vloženo
Práva