Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky – Markéta Večeřová
Markéta Večeřová
Bachelor's thesis
Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky
Involvement of Digital Influencers in Campaigns to Promote the Selected Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá objasněním pojmu influencer, jejich zapojování do kampaní značek a následného vlivu na konzumenty. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se marketingového mixu, influencer marketingu, influencerů, druhů spoluprací a rozebírání tématu etického hlediska spolu s označováním reklamy. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným …moreAbstract:
This is bachelor thesis engaged about concept clarification about infuencers and theire involvement in campaigns for brands and effect on consumer. Theoretic part is focused on clarification basic concepts relating to marketing mix, influencer marketing, influencers, kinds of cooperatinos, disassembly of topics and some ethical aspect. Practical part is focused on qualitative research, realized by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEČEŘOVÁ, Markéta. \textit{Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dk393h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Večeřová, Markéta. Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan -
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Sociální sítě v prezidentské předvolební kampani - případová studie USA
Karolína NEZVALOVÁ