Využití intervenčních metod u dítěte s autismem v běžné mateřské škole – Mgr. Jitka Novotná
Mgr. Jitka Novotná
Bakalářská práce
Využití intervenčních metod u dítěte s autismem v běžné mateřské škole
Utilization of Intervention Methods for an Autistic Child in an Ordinary Nursery School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá předškolním vzděláváním a využitím speciálně pedagogických metod u dítěte s autismem. Cílem bakalářské práce je popsat prostředky a postupy intervenčních metod využívaných při výchově a vzdělávání dítěte s autismem v mateřské škole a podělit se o zkušenosti s aplikací těchto metod u konkrétního dítěte s autismem.Abstract:
The Bachelor’s thesis deals with preschool education and utilization of special pedagogical methods for an autistic child. The objective of the thesis is to describe means and techniques of intervention methods used for upbringing and education of an autistic child in a nursery school and to share the experience with the application of these methods to a particular autistic child.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mayl3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Předškolní vzdělávání jedinců s poruchami autistického spektra
Božena Formanová -
Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Tereza FOUKALOVÁ -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Program logopedické intervence pro předškolní věk
Pavlína MAREŠOVÁ -
Arteterapeutický program v rámci intervence v diagnostickém ústavu
Jitka Pouzarová -
Preventivní program ve středisku výchovné péče jako forma intervence pro třídu s narušeným klimatem
Jana Paulová -
Möjligheter till stöd för personer med autism i Sverige enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade
Veronika Clausová