Analýza nákupního prostředí na trhu spotřební elektroniky – Jozef Mikula
Jozef Mikula
Diplomová práce
Analýza nákupního prostředí na trhu spotřební elektroniky
Shopping Environment Analysis on the Electronics Market
Anotace:
Témou diplomovej práce je analýza nákupného prostredia na trhu spotrebnej elektroniky. Cieľom práce je analýza nákupného prostredia predajní so spotrebnou elektronikou v meste Čadca, vytvorenie ich celkového hodnotenia a porovnanie výsledkov s predajňou Elmap elektro. Nástrojom na získanie údajov bol kvalitatívny marketingový výskum s využitím metódy pozorovania, mystery shoppingu, mystery mailingu …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is shopping environment analysis on the Electronics market. The aim of the work is to analyze shopping environment of consumer electronics stores in Čadca, to create overall evaluation of them and to compare the results with Elmap elekro store. The instrument for obtaining information is qualitative marketing research using methods of observation, mystery shopping, mystery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91093
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková -
Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky
Tatiana Poláková -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Analýza nákupního prostředí bank
Roman Krkoška -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Mystery calling ve vybraných společnostech
Josef Merva